درد من درد تنهايي نيست


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كبوتر با كبوتر همراه نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي عشق،انسانيت زنده نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي معلم فكر درس نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كسي دنبال روزي حلال نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي دوستي بي غل و غش نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي ميزبان با مهمان خوشرو نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كودك با پدر همراه نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي اب در چشمه ها جاري نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي غذا در كاسه مادر نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي محبت گم شده،پر نور نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي اميد و ارزو همراهمان نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كسي فكر همسايه هم نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي ثروت عادلانه تقسيم نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي باد بر خرمن پيرمرد نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي دوستي با صداقت همراه نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي  زن همسايه دلبسته شوهر نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي مرد با همسرش يك رو نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي او فكر ميكند مرا دردي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كه گويد قلب تو پاك نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي كه گويد....ديگر مهم نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي دلبر و دلدار همراه نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي عدالت با همه يكسان نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي نان خالي پاي سفره نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي پاك بودن رايج دلها نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي  مرد تنها با دلبرش نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي دخترك دلبسته و راهي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي شور و شوق است و وصالي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي نامردي بسيار و مردانگي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي حرف بسيار و قولي پاي ان نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي خستگي بسيار و خواب راحتي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي شرم در چشمان كسي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي از ادب ، انسانيت خبري نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي در مسير زندگي اختياري نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي وابسته مي سازي و راهي نيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي گناهم واضح و بخششي در كارنيست!!!

درد من،درد تنهايي نيست

وقتي مهتاب را همدمي نيكو نيست!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,ساعت 9:32 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com